ΚΥΚΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ
• Φθινοπωρινός κύκλος
• Χειμερινός κύκλος
• Εαρινός κύκλος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ - MARKETING
& SOCIAL MEDIA

Θέλεις να προβληθείς ή να προβάλλεις τη δουλειά σου αλλά δεν γνωρίζεις πως; Χρησιμοποίησε τα εργαλεία που σου προσφέρονται με τον καλύτερο τρόπο!

Καθηγήτρια: Αντιγόνη Πόμμερ
Max. 12 άτομα

Λίγα λόγια για το μάθημα:
Σε αυτό το σεμινάριο θα σας αποκαλύψουμε τη δύναμη των δημοσίων σχέσεων, αλλά και τα μυστικά που κάνουν έναν επαγγελματία επιτυχημένο. Θα μάθουμε τι είναι οι δημόσιες σχέσεις, πως λειτουργούν, ποια είναι η διαφορά τους από τη διαφήμιση και πως επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Θα εστιάσουμε στον τρόπο προσέγγισης των μέσων για την προβολή μας, καθώς επίσης και στην επιλογή των κατάλληλων μέσων. Θα δούμε με ποιο τρόπο μπορούμε να περάσουμε τα μηνύματά μας και τις τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να πετύχουμε τον στόχο μας.
Σήμερα, τα Social Media είναι ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία προώθησης και επικοινωνίας. Σκοπός σε αυτό το σεμινάριο είναι να μάθουμε τον ρόλο που παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πόσο και πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που μας προσφέρουν και να βελτιώσουμε την προβολή μας μέσα από αυτά με θεωρία και πρακτικά παραδείγματα. Θα ασχοληθούμε αναλυτικά με κάθε δίκτυο. Θα μάθουμε τι ακριβώς είναι τα social media και πως υποβαθμίζουν τις διαφημιστικές εταιρίες. Τι μπορούν να προσφέρουν τα social media σε μια επιχείρηση ή σε ένα ιδιώτη; Τι είναι το Facebook και το Twitter; Θα δούμε τις διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα δύο δίκτυα. Θα γνωρίσουμε το Instagram και το Pinterest. Θα στήσουμε το δικό μας Blog και μέσα από την θεωρία αλλά και την πράξη θα κατανοήσουμε τη δύναμη των social media.
Στη συνέχεια θα εστιάσουμε στον καθένα προσωπικά, ώστε να μάθετε να δημιουργείτε ένα ελκυστικό βιογραφικό, ένα βιογραφικό που θα βάλει τον εργοδότη στη διαδικασία να σας δώσει την ευκαιρία μιας συνέντευξης. Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα δυνατό εργαλείο για την επαγγελματική σας αποκατάσταση.
Έχετε σκεφτεί, όταν πηγαίνετε να πιάσετε δουλειά, τι ρούχα να φορέσετε στην πρώτη συνέντευξη; Έχετε σκεφτεί ότι τα χρώματα που θα φοράτε θα είναι ίσως η αιτία που θα χάσετε ή θα πιάσετε αυτή την πολυπόθητη δουλειά; Έχετε ποτέ φανταστεί ότι τα κοσμήματα ή τα αρώματα μπορεί να παίζουν ρόλο; Έχετε βρει τον τρόπο να δημιουργήσετε μια άριστη πρώτη εντύπωση; Μπορείτε να πείσετε τους άλλους; Οι απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα σας βοηθήσουν να κάνετε τα πρώτα επαγγελματικά σας βήματα.

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου είναι οι παρακάτω:

  • Τι είναι οι δημόσιες σχέσεις και ποια τα βασικά της εργαλεία;
  • Τεχνικές επιτυχίας.
  • Τι είναι τα social media;
  • Πώς τα social media σβήνουν τις διαφημιστικές εταιρίες;
  • Το πρόβλημα με το marketing στα social media;
  • Η σημασία των social media.
  • Τι μπορούν να προσφέρουν τα social media σε μια επιχείρηση;
  • Crowdsourcing.
  • Facebook.
  • Twitter.
  • Facebook vs Twitter.
  • Instagram.
  • Pinterest.
  • Blogs - Η κρυφή δύναμη στο internet.
  • H δύναμη των social media.
  • Πρώτη εντύπωση
  • Εμφάνιση ανάλογη της περίστασης

 

~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.

Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".

Για δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο  213 00 24291 ή στο 6940 655 331

 

Tabula Rasa
Πληροφορίες
Καθηγητές
Τμήματα
Πρόγραμμα Σπουδών
Σεμινάρια
Κάρτα Μέλους
Δελτία Τύπου
Επικοινωνία
Distance Learning
Photos & Videos

 

Tabula Rasa Blog

 

 
Copyright © 2010-2012. Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής «TABULA RASA»,
Τριών Ιεραρχών 18-20, Τ.Κ.11851, Θησείο, Αθήνα. Τηλέφωνα: 2130024291 - 6940655331

** Αναγνωρισμένο από το κράτος με αριθμό απόφασης ΓΠ/7626/24.04.2012
*** Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο,
ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993.